علی اصغر جاودان فر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: با توجه به تمهیداتی که شرکت عمران پردیس برای واگذاری عرصه واحدهای مسکن مهر 99 ساله در نظر گرفته، مقرّر شده این عرصه ها باشرایط مناسب در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
وی ادامه داد: بر این اساس عرصه با قیمت کارشناسی وبادر نظر گرفتن شرایط متقاضیان و با اخذ مجوز از مجمع عمومی شرکت عمران شهرهای جدید کشور با تخفیف30 درصد واگذار می شود.

وی بیان کرد: به این ترتیب قیمت عرصه واحدهای مسکن مهر به صورت 50درصدنقد و 50درصد باقیمانده طی اقساط60ماهه بدون کارمزد از متقاضیان دریافت می شود.

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس از اعمال 20درصد تخفیف بیشتر در صورت پرداخت_نقدی_کل_مبلغ خبر و توضیح داد: در صورتیکه متقاضیان محترم مسکن مهر بخواهند علاوه بر 50 درصد نقد بقیه قیمت عرصه را هم نقدا پرداخت کنند، برای این 50 درصد نیز 20 درصد تخفیف اعمال می شود.

جاودان فر تصریح کرد: به عنوان مثال اگر ارزش عرصه یک واحد مسکن مهر پس از اعمال تخفیف 30 درصدی 10 میلیون باشد، متقاضی 5 میلیون تومان آنرا به صورت نقد و مابقی را 60 ماهه می پردازد. در صورت پرداخت نقدی کل مبلغ مشمول تخفیف یک میلیون تومان دیگر می شود.

وی تاکید کرد: مساکن مهر با سرمایه گذاری متقاضیان مسکن مهر دارای ارزش افزوده شده اند، از این رو پیشنهاد می شود مالکان محترم مسکن مهر نسبت به پرداخت قیمت عرصه متعلقه به صورت نقد و با تخفیفات در نظر گرفته شده اقدام کنند تا بتوانیم سند تک برگی عرصه و اعیان در اختیار آنها قرار دهیم.

وی همچنین گفت: برای مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی ( #سازمان_بهزیستی و #کمیته_امداد) علاوه بر تخفیفات اعمال شده، 20درصد تخفیف دیگر نیز در نظر گرفته خواهد شد.


سایت ساکنین مسکن مهر پردیس عرصه ,مسکن ,تخفیف ,متقاضیان ,صورت ,اعمال ,عرصه واحدهای ,قیمت عرصه ,پرداخت نقدی ,صورت پرداخت ,محترم مسکن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مشاوره ایمنی کنترل وضعیت سیستم لوله ایستاده گرمایش برودت پارس بازدید ساز فیلم آوا computer helper همه چی موجوده کانون فرهنگی مبین طبیعت طریقت